אישה מתרגלת יוגה בהריון
2.png

תרגולי יוגה מקצועיים בהריון ואחרי לידה

סדרה מוקלטת לתרגול בבית

הריונית יקרה

אני רוצה להציע לך לתרגל איתי יוגה בתקופה המיוחדת שאת נמצאת בה. 

בניתי סדרת שיעורי יוגה שתוכל ללוות אותך ולתת לך כלים להריון וללידה שלך. 

השיעורים מקצועיים ומדויקים ומתאימים לכל אישה בהריון, 
מעניקים לך כלים לתרגול יומיומי, 
מקלים על כאבים ותופעות שונות שאת חווה בהריון 
ומכינים אותך לקראת לידה פעילה. 
השיעורים מוקלטים באיכות מעולה ומועברים אלייך לאחר הרכישה לתרגול בזמנך הפנוי,
ללא הגבלה.

כל שיעור מתמקד בנושא אחר ויחד הם מהווים תמיכה שלמה לגוף האישה המשתנה בתקופה זו. 
משך כל שיעור כ-50 דקות עד שעה.

מה כוללת הסדרה?

7 שיעורים מלאים בהרבה אהבה לגוף ההרה ולתמיכה בו ובנפש ו-3 שיעורים לתקופה לאחר הלידה לחיזוק וחיבור לקרקע ומציאת המרכז מחדש.

תרגול ראשון

נעים מאוד - תנועתיות למפרקים, מתיחות והרבה הקשבה לנשימה.

תרגול חמישי

דגשים ועקרונות להקלה על כאבי גב תחתון ואגן. טיפים קטנים שיעשו את כל ההבדל. 

תרגול שני

למה ארגון היציבה שלנו כל כך חשוב בזמן ההריון? השיעור מתמקד ביציבה נכונה, דגשים ועקרונות לעבודה בהריון וחיזוק רגליים.

תרגול שישי

התרגול יכין אותך לקראת לידה פעילה- מסע שבו תפגשי את עצמך. 
התרגול כולל תנועתיות מתאימה לשלבי הלידה השונים, אילו תנוחות טובות להתברגות התינוק, שימוש בנשימה, קול ומנוחה של הגוף בין הגלים. 

תרגול שלישי

היכרות עם קרקעית האגן, 
איך תנוחות הפוכות ביוגה יכולות להקל על העומס באגן ולהקל על בצקות. 
תרגול נכון ומדויק של איסוף והרפיה
ודגשים לניהול עומסים ביום יום.

תרגול שביעי

את מתקרבת לסוף ההריון, הגוף זקוק למנוחה והרפיה על מנת לאגור כוחות ללידה ולשינוי שיגיע. 
תרגול רך ונעים לסוף ההריון. 

תרגול רביעי

חגורת הכתפיים והגב העליון - אזורים שנושאים הרבה עומס ומתח ביום יום ובהריון. 
מתיחות המקלות גם על בחילות וצרבות. 

תרגול מתנה

תרגול קצר נוסף של דמיון מודרך במנוחה שתוכלי לתרגל מתי שתרצי. 

3 שיעורים אחרי לידה להרגשת קרקע יציבה ומציאת מרכז חדש

שיעור ראשון

תרגול רך המאפשר חיבור מחדש לגוף ולעבודת שרירי קרקעית האגן.

שיעור שני

תרגול נכון ומדויק של עבודת שרירי הליבה. תרגול מחזק ומאתגר עם דגשים חשובים.

תרגול שלישי

פתיחות חזה, תנועה, נשימה ויציבה נכונה אחרי לידה.

אייקון יוגה

למה לתרגל יוגה בתקופה זו?

וואו! כל כך הרבה סיבות למה…
תרגול היוגה יכול לתמוך בך מבחינה פיזית בבעיות הקשורות בהחזר דם ורידי - בצקות, טחורים, דליות, כיווצים בשוקיים.
יכול לסייע ולהקל על כאבי גב, עייפות ותשישות, לחץ דם גבוה, צרבות, בחילות או/ו הקאות, עצירויות, כאבים אחרים בגוף ואי נוחות.
התרגול מאפשר לך נשימה נכונה וחמצון נאות של הדם עבורך ועבור התינוק, תומך בארגון היציבה ביום יום ונותן כלים ללידה פעילה.
התרגול מרגיע פחדים, דאגות וחששות ומאפשר לך להיות בביטחון, ברוגע ובאמונה גדולה בדרך.

imageedit_9_7757761221.png

מתי להתחיל?

השיעורים מתאימים לנשים בהריון החל מטרימסטר שני ועד סוף ההריון, גם ללא רקע קודם בתרגול יוגה.

imageedit_6_4613370872.png

למה לי לתרגל בבית?

התרגול בבית מאפשר לך זמן שהוא רק שלך, בנוחות שלך ובסלון ביתך, בלי התחייבות לשעה מסוימת בזמנך הפנוי. 
התרגול בבית מייצר שקט פנימי, מחבר וגורם לנו להיות בחקירה יותר עמוקה, לפעמים יותר מאשר בקבוצה. 

יחד עם השיעורים תקבלי גם:

מענה אישי על שאלות וליווי לכל אורך הדרך

טקסטים מעוררי השראה להריון שאספתי עבורך

דף תרגול עם המלצות ותמונות לתרגול יומיומי

אני מזמינה אותך להצטרף אלי לזמן שהוא רק שלך

ולנוע עם תינוקך בגוף אחד בזמן המיוחד הזה.

הגעתי ללילך דרך המלצה מהמדריכת היריון שלי, הגעתי והתאהבתי. אני אף פעם לא תירגלתי יוגה לפני ההיריון ולא חשבתי שאני אצליח להתחבר. זה עשה לי כל כך טוב, חיכיתי כל שבוע מחדש לשיעור עם לילך, היא קשובה ונעימה ותמיד נותנת עצות טובות. אני כל כך שמחה שהגעתי אליה ואני ממליצה לכל הריונית. זה מרגיע ומחזק את הגוף אני ממש מרגישה מוכנה ללידה. תודה על הכול

עדן

עדן.jpg

בעזרת היוגה, על ידי התחברות לקרקע והתחברות פנימה למרכז שלך,

תוכלי לשוב ולרכוש יציבה מלאת חן, המשוחררת ממתח, כאב וחרדה. 

חיבור זה הוא חיוני במיוחד בזמן ההריון, והוא יוסיף לסייע לך גם בעת הצירים והלידה,

בלי שתצטרכי להקדיש לכך מחשבה.

מתוך הספר לידה פעילה/ ג'נט בלאסקאס

לילך מורה ליוגה

מי אני

אני לילך, בת זוג של דניאל ואימא של גפן ונועם.
מורה ליוגה ותנועה, מלווה נשים בהיריון ונשים אחרי לידה, מנחה סדנאות מקצועיות לשיקום הגוף אחרי לידה, מטפלת ביציבה ומקדמת תפקוד תנועתי לגיל השלישי.
מטפלת ברפלקסולוגיה ופרחי באך.
מלמדת בסטודיו יפהיפה במושב נורדיה בשרון.

בשני ההריונות שחוויתי בעצמי תירגלתי לאורך כל ההריון תנועה, נשימה והרפיה - כל אלו תמכו בהריון ברמה הפיזית והמנטלית ועזרו לי לעבור את התקופה הרוויה בשינויים בצורה המיטיבה ביותר.

לקראת הלידות עברתי קורס בשיטת היפנוברתינג שנתן לי הרבה כלים ללידה עצמה, כלים שאני מעבירה הלאה גם בתרגולים, שמתחברים לעולם היוגה - הרפיית המאמץ, נשימה, התמסרות, התכנסות חושים ונוכחות ברגע הזה. 

ההריון של נועם בני נחווה כלא פשוט פיזי ואף מנטלי כשמחלת הקורונה ברקע עם ילד קטן בבית. 
הייתי מוכרחה לשמור על תנועה, נשימה ויציבה נכונה על מנת להתמודד טוב יותר עם כאבים ותופעות שחוויתי בהריון. 
תרגול יומיומי הטיב עמי, הקל עליי ואפשר לי לעבור את התקופה בצורה הטובה ביותר.

תרגול יוגה בהריון

יש לך שאלות? רוצה לקבל עוד הצצה לקורס?
השאירי פרטים ונדבר

תודה! נהיה בקשר בקרוב